Priča o jednom psu…

27 04 2010

Imate li kučence? Ako imate, vi ste srećna osoba.

Osim u slučaju kada ste u nekoj dilemi – recimo…

Imate psa, ali je životinjici potrebna skupa operacija da bi ponovo mogla da bar malo uživa u životu. Nemate novca za operaciju. Želite kučetu sve najbolje i zato hoćete da ga udomite kod nekog i na taj način ga spasete. Kome ćete dati psa koga mnogo volite?

1 – dokazanom „šljokadžiji“ koji je čak bio i kažnjavan zbog konzumiranja alkohola na fudbalskim utakmicama…

2 – poslovnom čoveku koji po ceo dan nije kod kuće, stalno je na nekim važnim sastancima, veoma često putuje, gotovo svaki dan se pojavljuje na tv programu, stalno ga prate telohranitelji, jedva stigne da malo odspava kod kuće, ali koji ima biznis plan u vezi sa kučencetom do 2020. godine…

3 – psihologu koji bi možda sa psom držao seanse, raspitivao se o njegovom detinjstvu, slobodno tumačio pseće reakcije ušima i očima kao eventualna roditeljska zlostavljanja u ranoj mladosti, pridružio kučence grupnoj seansi bivših pasa lutalica…

4 – manekenskom tipu koji se odlično oblači, iznenada se pojavljuje na snimanjima tv serija i filmova, pozira za raznim govornicama, grli se i ljubi sa ljudima koje prvi put vidi samo ako su isto obučeni, životni moto mu je misao Eriha Frida „Bio sam uobražen, ali sam se toga oslobodio i sada sam savršen“…

5 – baki koja voli životnje i živi u kući sa dve unuke koje takođe vole životinje, posebno pse. Sve tri ponekad hrane pse lutalice, maze se sa njima, igraju… Baka je po celi dan u kući, kuva, sprema… Unuke studiraju i nakon fakulteta dolaze kući…

Dakle, kome biste vi, od navedenih kandidata, najradije dali psa koga mnogo volite?

Da vam pomognemo – najbolje rešenje je: psa dati baki i njenim unukama, od poslovnog čoveka tražiti da finansira operaciju i oporavak psa i na taj način bar malo opere svoju savest, šljokadžiju, psihologa i manekena eventualno pustiti da pomiluju psa, onda ih počastiti ajvarom sa mnogo belog luka tako da, ako se tim činom milovanja psa budu previše hvalili, svi beže od njih…

To bilo idealno rešenje.

Ali, svaka veća reklamna agencija bi vam rekla da je to velika greška. Uostalom, setite se filma „Wag the dog“…

(„Reklamne agencije koriste kučiće i mačiće za skretanje pažnje, Takođe, reklamne agencije koriste te životinjice da bi kod ljudi probudile emociju koja će da rodi nadu. A osobu koja samo od nadanja, lakše je izmanipulisati…“)

(tekst je objavljen u aprilu na Radiju Tri iz Beograda, u rubrici „Beograd za poneti – rasprodaja grešnih misli“)


Радње

Information

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s




%d bloggers like this: