„Nojeva barka“ (beogradski grafiti 2) – III deo

1 05 2010

Knjiga bg grafita „A onda je Nojevu barku presrela nuklearna podmornica“

– strane 31-36

Život je predvidiv:

kada te svrbi dlan – dobićeš pare,

a kada te svrbi guza – hemoroide!

ŠIBRI KOLIBRI

Ako se devojci suknja pocepala pozadi

to znači da je otvorila službeni ulaz.

DOSOVKA DEVOJKA

Dok su vešticu spaljivali na lomači,

kardinal se smejao jašući na metli.

LIBERTI VALANS

U čemu je razlika između

ženskih gaća od pre 50 godina i ovih danas?

Pre 50 godina je trebalo da skloniš gaće

da bi video dupe, a danas treba

da skloniš dupe da bi video gaće!

HOMER

Dva najveća ženska blama:

Kada im prvi put plate za to.

Kada one prvi put plate za to.

LILIT IZ OBLAKA

Prošle nedelje su me opljačkali,

juče prebili, a danas su pucali na mene.

Da li sam sada i ja pravi Beograđanin?

SUROVI ĐOLE

Volim i ja Jugoslaviju!

Otkinite i meni jedno parče za uspomenu!

LADY BLUE

Svešteniku ukraden novi BMW.

Bog dao, Bog uzeo!

JURODIVI MASLAČAK

Prevarila me je sa najboljim drugom.

Uzvratio sam joj istom merom i

– sada me boli dupe!

MARKANTONI

Mleko je jevtinije od kisele vode

zato što je lakše pomusti kravu

nego KNJAZA MILOŠA!

DR SOFTWARE

Nije strašno ako vas žena ostavi.

Strašno je ako, pritom,

odnese vaš zajednički pribor za brijanje.

SER ŽIL

Heroin je jak, ali je informisanje jače!

FOKA IZ 29. BLOKA

Ispostavilo se da je 500 godina pod Turcima

bila samo početnička sreća!

SRPSKA POSLA

Odoh ja u beli svet,

reče žaba i skoči u krečanu!

TESLA

Ne odbija se poziv za pivo u konzervi.

Iako je možda malo tesno!

HOMO MORBIDUS

Kako se zove Klintonov šlic?

US OPEN!

HULING FRUTNIG

Nikako nisam mogao da zapamtim

koja je ruka desna, a koja leva.

A onda su mi rekli da je DESNA ruka

ona kojom hvatam LEVU sisu!

PIROMAN VELIČANSTVENI

Kada vidiš čoveka kako se davi, ne postoji dilema

da li ćeš pokušati da ga spaseš ili ćeš da napraviš

fotografiju za Pulicerovu nagradu.

Jedina dilemma je:

koji ćeš otvor blende da upotrebiš!

PAPARACO

Moj drug Ivica je dovoljno bogat da,

kada otvori Eurokrem,

ne oliže poklopac!

DRAKČE IZ ŠUMICA

Snimio sam film u Holivudu.

24 slike u boji!

SVETI TRIFUN

Onanija –

to je kada se od šake pravi ženski polni organ,

a od muškog polnog organa budala!

TATA VILOTIĆ

Posete naših političara Vašingtonu

su besmislene.

Čovek je umro još 1799.

LOVAC NA INDEKSE

Nisam pročitala Anu Karenjinu

jer u njoj ne postoji horoskop za ovu nedelju!

RADA

Pitajte devojku da li je radoznala

i ona će da vam odgovori: NE! A ŠTO?

KELNER VEGETARIJANAC

Kad porastem biću političar

i mama više neće moći da me bije

kada lažem!

KLINAC

Žena kaže mužu:

Idem ja kod komšinice na pet minuta,

a ti nemoj da zaboraviš da mešaš ručak

na svakih pola sata!

LAKI

– Mama, kupali smo se u ribnjaku!

– Je l` bilo i devojčoca?

– Ne znam, svi smo bili goli!

UBICA STRUJOMERA

Znam čoveka koji je svakog dana

oblačio čiste čarape.

Desetog dana nije mogao da obuje čizme!

VODENI ZEKA

Žene su kao zvezde –

diviš se dalekima, a živiš od najbliže!

DŽUDŽA

Razgovaraju dva miša u laboratoriji:

– Kakvi su tvoji naučnici?

– Super su, odlično sam ih dresirao.

Kad god pritisnem ovo dugme, oni mi donesu klopu!

RIĐOBRADI

Zašto su ružne devojke dobre u seksu?

Zato što svaki put misle da im je poslednji!

BRANA

Milka, poskupela jaja jutros na pijacu.

Nego, kad reče jaja,

znaš da je kuma Jela opet trudna?

KENZO – JAPANAC U PENZIJI

Jugoslavija – sad je ima, sad je nema!

Mole se gledaoci širom sveta

da ovaj opasan trik

ne izvode kod svojih kuća!

BAKSUZ

Sada nosim cipele broj 48 –

porasli mi nokti!

PINK PANTER

Našao sam ženu svog života.

I to po vrlo povoljnoj ceni!

PERA BUMERANG

Zaljubljenost je kada ti se ona sviđa.

Ljubav – to je kada prestane da ti se sviđa,

ali više ne možeš bez nje!

TALIČNI

Imenu DŽON su dodali LENON

jer je gotovo uvek nosio naočare!

ZEVS

(nastaviće se…)


Радње

Information

Оставите одговор

