„Nojeva barka“ (beogradski grafiti 2) – VI deo

9 05 2010

Knjiga bepgradskih grafita „A onda je Nojevu barku presrela nuklearna podmornica“ – strane 45-48

Moja devojka jedino sa mnom vodi ljubav.

Sa ostalima se samo kreše!

MALOLETNI GRUNF

Volimo te, otadžbino naša.

Ali sjaši malo, života ti!

KOPAKABANA APOKABAKANA

Kako plavuša traži pozajmicu?

– Daj mi 100 evra. Vratiću ti čim budeš mogao!

TERZA

– Mama, šta je to transvestit?

– Ne znam, sine, eno ti tata pa pitaj nju!

MIKI

Kakva je povezanost između dupeta i oka?

Kad iščupaš dlaku iz dupeta, pođe ti suza iz oka!

PERA KOJOT II

Ko god želi da pokrene postupak

za promenu prezimena, neka se obrati

advokatskoj kancelariji Kurčić!

VEDRANA

Čuje se glas plavuše u kupatilu:

96, 97, 98, 99, 100… zatim vrisak: Upomoć! Stonoga!

ELMER DALTON

Ima li u srpskom jeziku turcizama?

JOK, BRE!

BESNA GLISTA

Govori HTML da te ceo svet razume!

NEKO KO SE TUDA SMUCA

– Mama, mama, Miša ima pišu, a ja samo rupicu!

– Ne boj se kćeri. Kad porasteš

ti ćeš sa rupicom imati koliko hoćeš piša!

SILANTROP

Od kako sam dirao one košnice

NAJVEĆA sam faca u gradu!

DULE, LUDI DUH

Kako zovu slona koji drži hekler?

Gospodine!

SPOL

Čovek koji traži idealnu ženu

brzo izgubi živce i tako postane idealan muškarac!

MARKANTONI

Ako je Bog svemoguć,

da li može da napravi toliki kamen

koji ni on ne može da podigne?!

PECA SA NOVOG BEOGRADA

I u Srbiji uhapšeni ima pravo

na jedan telefonski poziv.

Ali, uhapšenog obično niko ne pozove!

MAD MAN HASAN

Ne postoji impotencija.

Nju su izmislile ružne ribe!

KLODOVIK

Šta ljudožderi jedu na post?

Ronioce!

LELA

Prvo izađe neka histerična žena,

nešto se čepi, skače, trči tamo-amo.

Onda izađe neki kuronja,

počne je jurit`, `oće je trpat` – neće je trpat`,

pa kad je stiže, diže je, omirisa pa baci.

To ti oni, moj Mujo, BALET zovu!

SER LANSELOT

Pošten sudija para vredi!

PERA BUMERANG

Danas nema poštene žene.

Sve sam PREVRNUO da je nađem!

SRPSKA POSLA

Pogrešno je mišljenje

da muškarac traži samo seks od devojke.

On posle seksa traži i

da ga ona laže kako nikada bolje nije bilo!

VEŠTICA ČAČKALICA

Pozvao sam zgodnu komšinicu na Kafu,

ali je ona to pogrešno protumačila –

popila je kafu i otišla!

ŽUĆA GAROV

Ćelav sam, bradat i dlakav,

Ali me nizak rast i bubuljice čine mlađim!

PARAPATETIKUS

Voleo bih da kao moj deda umrem u snu,

a ne kao oni ljudi koji su

vrištali pored njega u kolima!

DR SOFTWARE

Idealan grafit za muške gaće:

R A D O  V A N!

JAKA AUTORSKA LIČNOST

Idealan grafit za ženske gaće:

BUNAR ŽELJA!

ALEKSANDAR KOJI U BUNAR NE UBACUJE SITNIŠ

Радње

Information

Оставите одговор

