„Nojeva barka“ (beogradski grafiti 2) – VIII deo

15 05 2010

Knjiga beogradskih grafita „A onda je Nojevu barku presrela nuklearna podmornica“

– strane 53-56

Ljubav – to je kada kupujem dve čokolade

i jednu pojedem za mene, a drugu za nju!

ZEVS

Juče sam pred jednim muškarcem

pala na kolena,

a onda sam mu rekla da izađe

ispod kreveta i da mu neću ništa!

DOSADNO MI, DOSADNO

Dilema oženjenog muškarca:

Da li da izađem na ulicu

i gledam ono što ne mogu da karam

ili da ostanem kod kuće

i karam ono što ne mogu da gledam?!

JEŽ

Hrvati polažu pravo na Bosnu,

deo Srbije i Crne Gore.

Srbi polažu pravo na Bosnu

i delove Hrvatske.

Bosanci polažu pravo

kod Grge na Pravnom!

RADIOAKTIVNA

Moja mama gleda CNN!

JAGNJE

Grozno je kad se zabavljaš

sa frajerom koji vozi „fiću“.

Još gore je kad raskinete,

a on posle kupi BMW!

WITCHY

Šta ženu čini savršenom?

Muškarac koji je u nju zaljubljen!

PENZIONEROVA KĆI

Obožavam da ostavljam poruke

po telefonskim sekretaricama.

Naročito po butinama!

FLOMASTER

Zaljubio sam se u trafikantkinju

pa svaki dan kupujem prezervative

da bi me zapazila!

TOMA – HILJADU KONDOMA

– Mama, nešto sam razmišljao:

tata je glavni u ovom kokošinjcu,

ti si poznata koka nosilja,

reci mi šta ću ja, tvoje pile,

da budem kad porastem?

– Bićeš pašteta, srce mamino!

PINK PANTER

Ko drugome čorbu kuva

sam u nju pljuje!

ČOMBE

Ljubav – to je kada saznaš da te devojka vara,

ali nećeš to da joj kažeš da je ne bi povredio!

UGLJEŠA

Snažan je onaj ko dune biku u dupe,

a ovome se isprave rogovi.

BEKA

Šta kaže plavuša kustosu muzeja

kad razbije kinesku vazu iz dinastije Ming?

– Ne brinite, nisam se povredila!

VESNA I OTPISANI

Deda u domu smuvao babu – pokazao joj zube!

MIOVRAG STOPŠIT

Spojilo mi se lepo sa korisnim –

lep frajer mi je dao koristan savet:

– Gledaj u semafor, ćurko!

BESOMUČNA MIMI

Budite prvi među jednakima –

KLONIRAJTE SE!

SER ŽIL

Brak u XXI veku:

– Ženo, donesi mi daljinski!

– Da, draga!

HATŠEPSUT

Dobitnicima NINOVE nagrade

trebalo bi skrenuti pažnju

da je taj NINO sasvim prosečan pevač!

JAVNI TUŽILAC

U spanaću ima mnogo gvožđa.

Naročito ako ga jedete sa konzervom!

ĐAVO SA LEPLJIVIM USNAMA

Mašta je sklonište činjenica

čiji su vlasnici pesnik i lažov!

1-17-1

Znam devojku koja je

dobrovoljni davalac organa

– 100 evra na sat!

SVETI TRIFUN

Poklonu se u dupe ne gleda!

KAMIČAK

Torta je dobra dok je ne pojedeš,

a posle se izmetne!

PINOKIO

Koje reči žene najviše mrze za vreme odličnog seksa?

– Dušo, stigao sam!

SPOL

Радње

Information

Оставите одговор

