„Nojeva barka“ (beogradski grafiti 2) – XI deo

23 05 2010

Knjiga beogradskih grafita „A onda je Nojevu barku presrela nuklearna podmornica“

– strane 65-68

Zovem se Marko.

Imam jedno drveno i jedno metalno jaje.

Uprkos tome živim sasvim normalno.

Imam porodicu – ženu i dvoje dece.

Robokap ima 8, a Pinokio 10 godina.

M.

Ko je jači – Miki Maus ili Supermen?

Supermen, naravno.

Miki Maus ne postoji!

VIRTUELNA CECA

Kornjača Matilda se obraća svom ljubavniku:

Dragi, nadam se da ti ne smeta

što sam starija od tebe 93 godine!

GOBLIN JUNIOR

LJUDI SMO, NISMO KOMŠIJE!

BRUS ĆELIS

Najgušća magla nije u Engleskoj

već tamo gde žive ljudi

koje još niko nije video!

BLUDNI USISIVAČ

– Baba, daj mi sisu da se igram.

– Evo ti, al` nemoj daleko!

KOVAČ SVOJE NESREĆE

Pri izboru žene muškarcu su bitne tri stvari:

da je lepa, da ima velike grudi i da je glupa.

Pri izboru muškarca ženi je bitna samo jedna stvar:

da je bogat, a da misli da je glupa

samo zato što je lepa i ima velike grudi.

ČIKA S BRADOM

Šta kaže bolesna baka?

– O, Bože, učini da moji rođaci umru

da ne gledaju više kako se patim.

KRETENČE

Ne može se reći da ste živčani

sve dok ne počnete da muve po kući

gađate protvavionskim topom!

EL GRANDE MIŠKO

Moja cimerka je juče istrčala na balkon.

To nije vest.

Vest je da mi nemamo balkon!

MAŠA

Bio jednom jedan konj

i pored njega bio stiropor.

Konj je mislio da je to sneg i smrz`o se!

KLOVN U PENZIJI

Leptiriću, šareniću, dođi meni amo.

Evo imam kantu lepka, pomiriši samo.

DROGOŠI

Strašno je kad ugledaš užasno ružnu devojku.

Jezivo je kad, prilazeći joj, udariš u ogledalo!

DABLEM I ES

Šta je patrijarhat?

To je kada na roditeljske sastanke

dolaze očevi dobrih đaka, a majke loših!

LOLA

Bio sam na žurci

koju je organizovalo Udruženje psihijatara.

Ludo sam se proveo!

SER ŽIL

Naučnici kažu da dužina nije važna,

ali moja žena laički gleda na to.

SVETI TRIFUN

Čeznete za jež frizurom?

Začudiće vas šta mogu da urade

noge u lavoru i prst u utičnici.

KELNER VEGETARIJANAC

Trenutno sam slobodan.

Devojka mi je skoknula na pijacu

sa osmog sprata.

ŠPAGETI TRILER

Nisam verovala da imam ružnu frizuru.

A onda mi je svraka snela jaje na glavu.

JOVANA OD ČUKARICE

Razmišljanje prosečnog sladoleda:

Tooo, sestro!

SAKUPLJAČICA KOSTIJU

Vreme je za nacionalno pomirenje.

Ako se i one džukele sa tim slože!

SUROVI ĐOLE

Ne razumem

zašto su nekada ljudi živeli u pećinama

pored ovoliko solitera!

GRGOLJ BLASTER

– Kako si mogao da kažeš svojoj sestri da je glupa?

Odmah joj se izvini! Reci da ti je žao!

– Seko, žao mi je što si glupa!

MINOTAUROV BRAT BLIZANAC


Радње

Information

Оставите одговор

