„Nojeva barka“ (beogradski grafiti 2) – XII deo

27 05 2010

Knjiga beogradskih grafita „A onda je Nojevu barku presrela nuklearna podmornica“

– strane 69-72

U Hrvatskoj koriste druge reči za neke stvari:

oni kažu dizalo, a mi lift;

oni kažu ručnik, a mi peškir;

oni kaži PREDSJEDNIK,

a mi KRETEN OŠTEĆENOG MOZGA.

PEGGY JOYCE

Svako veče spavam sa drugom ženom!

PONOVO OŽENJEN

Merak –  to je kad oko koje te svrbi

počešeš četkom za cipele.

ANASTAZIJA

Mala riba je progutala veliku

jer je nisu na vreme upozorili

da je to nemoguće!

SUROVI ĐOLE

Da bi konjica stigla na vreme

Amerikanci moraju nekog da zajašu!

DRUŠTVO IZ OBLAKA

Kakva je razlika

između advokata i spermatozoida?

Spermatozoid bar ima šansu – 1:500 miliona – da postane čovek!

ELZA

Zašto nikad nije odigrana utakmica

između Kolumbije i Jamajke?

Kolumbijci su ušmrkali sve linije,

a Jamajčani popušili svu travu!

BABINO UNUČE

Mama, da li sam ja daunloudovan?

Ne, sine – ti si kloniran.

Tata je daunloudovan, a deda je rođen!

1-17-1

Složna braća kuću grade,

a nesložna DVE!

GLINENI GOLUB

Pronašli partizani bure s rakijom.

I svi se ubiše k`o Nemci!

POP ATEISTA

Da li znaš šta je Bog rekao dobrim ljubavnicima?

Naravno da ne znaš!

ONA KOJA VOLI DA SEDI NA LICU

Šta rade pilići u kafani?

PIJU, PIJU, PIJU…

SPOL

Ako imate suviše veliku guzu rešite problem –

uvalite je nekom drugom!

LJUTIĆ

Uzeo sam sudbinu u svoje ruke.

Pa kad sam počeo da je mlatim!

SUROVI ĐOLE

Obrisaću stražnjicu

listovima iz udžbenika geografije.

Tako će dupe da mi vidi sveta!

BERBA `55.

Draga, ako želiš da vodimo ljubav

povuci me jednom za onu stvar.

Ako ne želiš da vodimo ljubav

onda me povuci jedno 15 – 20 puta!

ŠTEMAJZ

U našoj vezi seks je sekundarna stvar.

Meri se sekundama!

BESOMUČNA MIMI

Dragutine, što se drogiraš

kad je burek pojevtinio?!

ZEMLJACI: DOJČILO I STOJČILO

Kako se na srpskom kaže „bolest ludih krava“?

Feminizam!

POLJOPRIVREDNIK

Deda Mraz je ove godine bio tako dobar,

za razliku od irvasa koji su bili žilavi!

SEKSILIJE PROKURATOR

Bin Laden se vraća kući

ulazi u sobu i pita sina:

Da li me je neko tražio?

SRBA K.

Zaljubljivanje je

pobeda mašte nad razumom!

POLARNA SVETLOST

Pasji marfijev zakon:

uvek je neki drugi pas

čovekov najbolji prijatelj!

NINDŽA PRIPRAVNIK

Kada ovca ima najviše vune na sebi?

Kada se ovan popne na nju!

REMAC

Радње

Information

Оставите одговор

