„Nojeva barka“ (beogradski grafiti 2) – XV deo

4 06 2010

Knjiga beogradskih grafita „A onda je Nojevu barku presrela nuklearna podmornica“

– strane 81-84

Šefe, ne ljutim se što mi niste dali platu.

Ja bih to ionako potrošio!

ČVARAK-MERAKLIJA

MRZIM ASIMETRIJU! !UJIRTEMISA MIZRM

GLUPOST JE NEUNIŠTIVA

Dupe je isto kao i srce – ne vidi, a oseća!

ANA

Staklo nije teško svariti

ako se prethodno dobro sažvaće!

KRVAVI OSMEH

Upoznaju se Džems Bond i Žan Klod Van Dam:

– Bond! Džems Bond!

– Dam, Van! Dam, Klod Van Dam! Dam, Žan Klod Van Dam!

MICKE

Uđe plavuša u crkvu i reče popu:

Super ti je gajba, ali mi se ne sviđaju posteri!

MOBILNI SLUŠALAC

Kako je poginuo puž?

Bacio je pogled u šteker!

PACIJENTI „STARČEVO“

Nemam kompleks niže vrednosti.

Mali sam ja za to!

SER ŽIL

Otići na karneval u Rio de Žaneiro sa suprugom

isto je kao i otići u pekaru sa hlebom pod rukom!

SPOL

Sutra će biti 20 stepeni:

-10 pre podne i -10 popodne!

HELIOS

Demokratija ne može da opstane u praznom džepu.

NEDOKRŠTENI TEODOR

Dodaj slovo koje nedostaje

nepravilno napisanoj reči „UBI“!

Rešenje je: LJ!

LJUBI!!!

ONA

Devojko, ako budeš držala 11 ruža pored ogledala

videćeš 12 najlepših stvari na svetu!

MARKO OD OBLAKA

Zaljubljenost je kao i čitanje knjiga:

sanjareći između redova,

odlutamo u međuprostor koji ne poznaje granice!

SAŠKA

Surfuj Selma,

i ne naginji se kroz WINDOWS!

NEKO KO SE TUDA SMUCA

Dva i dva su 7635,19!

Mada, nije isključeno

i da mi se kompjuter pokavrio!

SUROVI ĐOLE

Ljubav prema otadžbini?

Može, ali da ja biram pozu!

PERA BUMERANG

Od kada sam na bezbol palici napisao „DEMOKRATIJA“

sve probleme rešavam demokratskim sredstvima!

SARMURAJ

Šta bi prvo uradili Romi kada bi otišli u svemir?

Naučili bi Malog medveda da igra!

PENZIONEROVA KĆI

Zašto Piroćanac pucnjavu za Novu godinu čeka na terasi?

Da bi mogao da kaže: Lele, deco, utepaše Deda Mraza!

TATA VILOTIĆ

Za velike pare uvek mora da se odleži!

PRE ili POSLE!!

SRPSKA POSLA

Anticelulit masaža, liposukcija, plastična hirurgija –

sve to zato što muškarce privlači „ženska duhovna lepota“.

LJUTIĆ

Zašto kamila ne jede pesak?

Pa, neće!

ZLOBNA CIMI

Mama, zašto je pop svima rekao SINE,

a samo meni SINE MOJ?

SREĆKO

Dobra vila mi je ispunila ŠEST želja,

a onda mi je priznala da je pojela zlatnu ribicu!

SIBIRSKA RUŽA


Радње

Information

Оставите одговор

