Borba za „zasluženi imidž“

17 08 2010

Novo vreme donelo je i nove imidže većine ljudi i organizacija.

Govori mi svojevremeno jedna poznanica: Konkurisala sam za posao i navela u biografiji da sam završila dva fakulteta, da sam na jednom magistrirala, da tečno govorim četiri jezika i tako to. Na kraju su me primili i odali mi tajnu da su to uradili samo zato što sam nepušač!

Mnogi koji misle da im je osnovni imidž jedna stvar, ona najbitnija, kad tad se uvere da ih okolina doživljava na sasvim drugi način i da okolini najčešće neka nebitna stvar prvo upadne u oči. Takva su nova vremena.

Mnoge organizacije su danas prepoznate na nov način. Kaže se: tera ih nov imidž. Neke zasluženo, a neke ne. Danas ćemo se posvetiti dvema koje su velikim naporima zaslužile novu prepoznatljivost u javnosti.

U vicevima kao ovaj koji sledi, sveštenih, božji čovek, identifikovan je od nedavno obavezno i kao katolik. Evo priče:

Desetogodišnjeg dečaka udario automobil i on u krvi leži na putu. Pritrčava slučajni prolaznik i urliče: Ljudi, odmah iza ugla je katolička crkva, brzo pozovite nekog sveštenika! Na to će povređeni dečkić: Sveštenika? Kako u ovom trenutku možete da mislite na seks?!

Druga organizacija koja je stekla novi imidž je zdravstvo u Srbiji. Evo jedne ne tako nove priče u kojoj je, međutim, od nedavno sasvim jasno da se događa u Srbiji.

Čovek se veoma loše osećao i zato ode u Dom zdravlja. Posle pregleda kod doktora ispostavilo se da je reč o teškoj, nepoznatoj bolesti o kojoj niko u Srbiji ništa ne zna. Upita pacijent lekara: Pa šta ćemo sad?

–         Stavićemo vas u jednu lepu, izolovanu sobu i hranićemo vas picom, špagetama i pomfritom – odgovori doktor.

–         I to će mi pomoći? – upita pacijent.

–         Ne verujem, ali ta vrsta hrane može lako da prođe ispod vrata.

Nedavno, u intervjuu za „Politiku“ ministar zdravlja je izjavio: Umesto da me kritikuju, trebalo bi da me hvale. I bio je u pravu – zahvaljujući njemu i njegovoj ekipi sve je više viceva u kojima su pominjani lekari i medicinske sestre identifikovani kao srpski.


Радње

Information

One response

18 08 2010
zelenavrata

Joj, joj crnjaci😀
Sad znam zasto ne mogu da nadjem posao, zbog cigareta garantovano :mtgreen:
Idem, da idem..

Оставите одговор

